AUTODIAGNOSTIKA

Automobiliui, norint, kad gedimas būtų visiškai pašalintas, pirmiausia reikia jį tiksliai nustatyti. Automobilio techninės būklės ir gedimų nustatymas, t.y. automobilio diagnostika, turi būti atliekama specialia įranga, su kuria dirba tik profesionalūs ir aukštos kvalifikacijos darbuotojai. Taigi pačiam vairuotojui tai padaryti yra neįmanoma, todėl teks apsilankyti tokias paslaugas teikiančiame servise ir detaliai nustatyti  automobilio stovį. Žinoma, būtų galima tiesiog kreiptis į pirmą pasitaikiusį, kad ir praeityje užsirekomendavusį meistrą, tačiau žmogus neturintis reikiamos kompiuterinės diagnostikos įrangos negali sugebėti „įskaityti“ tai, kas yra itin sudėtingoje automobilio sistemoje. Tuomet toks meistras gali tik spėti, kur gali slypėti gedimo priežastis, tačiau ne visuomet toks spėjimas gali būti patikimas. Tokiu atveju sugaištama nemažai laiko. Taigi geriausia iš karto kreiptis į automobilių diagnostika užsiimančia įmonę ir vienu kartu sužinoti gedimo priežastis bei jas pašalinti. Tai padeda sutaupyti ne tik pinigų, bet ir laiko.

Kaip tai veikia? Automobilio diagnostika Vilniuje atliekama Verkių g. 32a . Atvažiavus automobiliui prie jo prijungiama speciali kompiuterinės diagnostikos įranga.  Jos pagalba jungiamės prie elektroninių valdymo blokų ir tuomet sužinoma, kokios klaidos yra valdymo blokuose( variklio valdymo Check Engine, Oro pagalvių SRS, Air Bag,,  stabžių ABS, antipraslydimo ESP, komforto, vairo stiprintuvo blokuose). Net ir nuskaičius klaidas su geriausia įranga šimtaprocentinio atsakymo į klausimą kokia gedimo priežastis negalima duoti. Kiekviena valdymo bloko klaida gali būti sąlygota kelių veiksnių. Pvz. Kompiuterinės diagnostikos pagalba nuskaitėme ABS klaidas ir gavome klaidos kodą, kuris rodo, kad gedimas susijęs su kairės pusės  greičio jutikliu. Tačiau „aklas“ greičio jutiklio keitimas gali ir nepadėti – pakeitus jutiklį niekas nepasikeis. Bus be reikalo išleisti pinigai už Abs jutiklį ir jo keitimą. Tikroji priežastis gali būti ne jis, o laidai,kurie eina nuo ABS bloko iki jutiklio. Jie gali būti pažeisti ar oksidavesi, gali būti priežastis tarpinėse jungtyse, kurios praradusios hermetiškumą ir kontaktai oksidavosi, gali būti priežastis rato magnetiniame guolyje ir gali būti priežastis pačiame ABS bloko viduje atsiradę litavimo mikroytrūkimai nuo automobilio vibracijos ar kitoks pačio bloko gedimas. Atliekant remontą mūsų servise autoelektriko pareiga –  atlikti kuo išsamesnį patikrinimą, kad nebūtų bereikalingų išlaidų. Akivaizdu,kad šimtaprocentinio atsakymo kompiuterinė diagnostika neduoda, ji tik nurodo kryptį kuria linkme ieškoti gedimo. Tolesni veiksmai ir galutinis rezultatas priklauso nuo specialisto patirties, kvalifikacijos ir turimos dokumentacijos. Automobilių diagnostika apima beveik visas automobilio remonto sritis pradedant elektra ir baigiant važiuokle bei automatinių dėžių tvarkymu. Kompiuteriu yra diagnozuojami atskiri parametrai ir tokiu būdu nustatomi automobilio gedimai (kompiuteris rodo klaidas).  Nustačius gedimą tik tuomet galima imtis jo remonto. Taip pat ši paslauga itin reikalinga perkantiems automobilį. Juk kaip dažnai jų pardavėjai tikina, kad jų parduodamasis yra „tiesiog tobulas“, tačiau nusipirkus po visiškai neilgo važinėjimo ima aiškėti visos jo „tobulybės“. Toks gedimų, probleminių automobilių vietų nustatymas neužima daug laiko, tačiau pateikia labai daug atsakymų į aktualius klausimus.

Taigi jeigu norite, kad jūsų automobilis nuolat laikytųsi teigiamos automobilių krypties, naudokitės mūsų paslaugomis.

Automobilių kompiuterinė diagnostika Vilniuje, Verkių 32a atliekama:

nuolat atnaujinamu įrenginiu BOSCH KTS

universaliu Launch X431 įrenginiu;

RENAULT automobiliams – Renault Clip;

PEUGEOT automobiliams – Peugeot Planet;

CITROEN automobiliams – Lexia;

VW, AUDI, SEAT, ŠKODA –  VCDS

Naujiena! FORD automobilių diagnostikos įranga VCM2

Paslaugos kaina (klaidų  nuskaitymas, analizavimas,  trynimas)   20€